Photo Detail

Sikorsky CH-54B


Author: Bubak
Date taken: 07/2010
Number of ratings: 4×
Number of views: 4824×

Description:

U S Leaseco Inc, Helicopter Transport Services




The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Jesse - unsigned guest (...150.166...)
2011-02-22 22:14

Nádhera. Firma Erickson Air-Crane koupila od Sikorskiho práva a dál tyhle anorektiky vyrábí jako S-64 Aircrane

Jivo (...49.75...)
2011-02-21 13:46
arteye - unsigned guest (...103.72...)
2010-08-31 13:11

Cherokee - dík, to jsem měl na mysli, to bude ono tomuhle podobný

Dan (...156.241...)
2010-08-30 23:05

Keni: V Luce je letiste :-O ? Sakra, tak to jsem neco pri prohlidce mesta prosvihl ;)

Cherokee - unsigned guest (...103.224...)
2010-08-30 18:31

to ptak: Neviem ci nieco podobneho tomuto, ale jedine, co MIL vyvinul bol Mi-10, ten volali lietajuci zeriav. Bolo tam viac verzii, ale jedna mala tiez vyvyseny podvozok a pod trupom plosinu na prevoz nakladnych aut a podobne. Tato verzia je aj v Monino.

Chlupatec - unsigned guest (...209.200...)
2010-08-30 17:52

Krása. I ta koncepce je úžasná. V "jeřábové" verzi sedí zády k pilotům "jeřábník" (ta jeho kabina obráceně proti směru letu je částečně vidět) a kouká přímo dolů a má úžasný výhled na to co dělá. Prostřednictvím autopilota může dokonce i ovládat stroj. Ne jako v normálních helikopotvorách, kde řídí jen pilot a dělá všechno víceméně naslepo, protože pod sebe nevidí. Tento stroj je prostě tak krásně ošklivý, že ho země opravdu musí odpuzovat...

pták - unsigned guest (...103.72...)
2010-08-30 17:04

něco podobného myslím měli i rusové...MIL - XXX? Kran (jeřáb) nebo tak nějak?

Bob737 - unsigned guest (...176.218...)
2010-08-30 15:13

to Symetric: nevím jestli koroze je nějaký vážný problém u těchhle strojů, protože jak říkal kamarád pilot (letadel) - vrtulník je jen "ten thousand spare parts hold together by oil leaks..." :-D

arthouse - unsigned guest (...103.72...)
2010-08-30 12:46

to je nádhera..tohle je koření Planes, ....všechny ty obecně 737 a 320 okoukané ze všech stran jsou v převaze, bohužel, i když chápu. Včera jsem odpo v Ruzyni pozoroval cvrkot a téměř nic jiného nelétá, škoda...začíná to být nepestré.

Symetric - unsigned guest (...179.126...)
2010-08-30 09:48

Je nějaký rozumný důvod proč je to trvale nezakrytované? Jediné co mě napadá, je nutnost snížit váhu. Ty nekryté mechanismy musí být přece náchylné ke korozi, ušpinění, poškození...

15 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details