Typ letadla: | IL96-300 |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Aeroflot (AFL/SU) |
Registrace: | RA-96010 |
Autor: | Martin Meluš |
Datum pořízení: | 08.03.2010 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 6445× |
08.03. Změna typu na večerní (SU143) lince Aeroflotu z Moskvy
"Nebýt zpackaný privatizace ČSA a nesmyslně vyřazeného Aeroflotu, tak jsme tady mohli mít Il 96 každý den 5x. Ach ty předsudky."
Co je proboha nesmyslneho na tom NEprodavat statni podnik jinemu statnimu podniku a jeste ke vsemu ruskemu se vsi jejich "kulturou bezpecnosti" apod. o politickych implikacich nemluve?
A ze sem rusky srot nelita 5x denne mi skutecne srdce nelame....
Jen pro pořádek. Nechápu teritoriální dělení na Ruské a Ukrajinské výrobce. Existují jen ruští výrobci. Závod který stojí v 98% ruské východní ukrajině není ukrajinský, neb UK tam mohou dělat maximálně uklízečku. Etničtí Rusáci je vejš nepustí. Koukají se na ně jako na póvl stejně jako my či němci na nás. Správné označení myslím bude sovětský letoun.
Maximig: Sám sis odpověděl, ono jim nemělo co uniknout, takže jim vše uteklo:-) Technicky prostě zůstali dost vzadu. Sovětská (záměrně sovětská, nikoliv ruská) technika má něco do sebe, ale je otázka kde končí nostalgie a kde začíná poněkud neopodstatněný obdiv. Dnes se to trochu snaží dohnat, ale "денег не дают" ... a tak to jde dost ztuha.
2Fezoy: ad motory- utekly, to je otázka, on totiž existoval jejden jediný požadavek a tím byl výkon. Nikdo neřešil za jakou cenu a jak dloho to má šlapat. A nikdo už ani omylem nenapadlo vyvíjet něco extra pro každý typ zvlášť. Na to prostě nikdy nebyly v plánu peníze a lidi. Takže sověti přizpůsobovali to co měli, maximálně to vytunili a tím to haslo. Tudíž jim v podstatě nemělo co utíkat, takhle prostě na politbyru nikdy neuvažovali.
Fezoy: Ad Jak-40. Jakkoliv má tento stroj rád, tak musím říct, že je už dlouhou dobu zastaralý skoro ve všech ohledech. Do USA se neměl dovážet, protože ruskou kvalitu by tam museli poslat hned do muzea, měl se využít drak a se dvěma motory místo tří a západní avionikou se měl prodávat pro lokální provoz. Motory AI-25 by šly asi ihned do muzea kuriozit.
S těmi koly jsem slyšel trochu jinou verzi, že ten předpis už existoval, ale firma, která chtěla Jak-40 montovat, chtěla výjimku.
Dnešní dopravní letadla a hlavně motory rusákům utekly extrémně daleko a musím říct, že opravdu jediný způsob jak je dohnad, je s podporou státu a za cenu integrace leteckého průmyslu do jednoho konsorcia, stejně jako už neexistuje výroba civilních jetů ve Velké Británii (Bae, DH,...), Holandsku (Fokker), ale centralizovalo se několik korporací - Boeing v USA, Airbus v EU, malé kusy dělají Bombardier a Embraer. Dále je hodně subdodavatelů a výrobců nějakých specialit, jako turbopropy, vrtulníky a vojenské záležitosti. V Rusku vzniká Superjet, který ale bude konkurencí pro CRJ a E-čka, Boeing a Airbus jsou pořád jiná liga, o heavies nemluvě.
2Honza: V zamestnani si vemes neplaceny volno a zkusis najit brigosku, co ma pristup na plochu :-)
Fabo/Fezoy:Přátelé a kamarádi, mluvím o NG! Což 733 není, NG má zcela jiné křídlo a podvozek.:-)
Fabo: nieje to len Tvoj odhad,A320tky CGL bolo veľmi často vidieť v hangári ....
Jasně. A bez toho, abych musel opustit svoje zaměstnání ?
Celkem 51 záznamů
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
Petr Drabek: IL96-300 Cubana létá z Madridu, Londýna-Gatwicku a Paříže-Orly směr Havana -Kuba, se zastávkou v Holguinu nebo Santiagu de Cuba, nebo přímo. Pak také z Havany směr Buenos Aires. Letět lze s přípojem ČSA. Feliz Semana Santa.